SOL SOLIGARE SOLIGAST

Om inte någon har sagt det innan så skall jag upplysa er om att det har varit riktigt sommar väder idag.
Vi har varit ute hela dagen, verkligen hela dagen. Vi flyttade till och med ut påskpysslet på altanen.
Har även idag ätit första middagen ute, på en fortfarande solig balkong.
Ligger nu på balkongen och bara suger i mig all sol energi jag kan få medans mannen i lägnheten sitter och försöker få ihop en tavla tills på torsdag.
Själv har man redan kommit på vad man skall göra. Så det känns lugnt för min del.
Nu börjat faktiskt solen att ta sig ner bakom min gräsliga utsikt. Mimers hus gymnasium Nord - Fordonsprogramet står det på byggnaden.
Utsikten hade kunnat vara bättre, men man skall inte klaga.
I alla fall inte en dag som denna.
Ser dock att när solen ligger på mina fönster att dom är lite smått smutsiga.
Ännu en sak att skriva upp på min TODO lista innan torsdag.
En TODO lista so i mitt huvud bara blir längre och längre. Så jag borde nog anteckna den, just in case!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0