Släpp hästarna fria

Hela helgen har jag spenderat med något jag en gång i tiden älskade.
Älskade så mycket att det vara allt jag ville göra just då.
Allt jag ville ägna min tid på.
Sen dog kärleken.
Och nu börjar den komma tillbaka faktiskt.
Helgen har jag spenderat med ett av dom finaste djuren.
Hästar.
Har varit helt underbart och jag har verkligen ställt mig frågan "varför slutade jag?"
Svaret kommer jag inte fram till.
Antar att man växer ifrån grejer, men dom få enstaka gånger jag rider så älskar jag det.

Helgen har inte bara ägnats åt det roliga med hästar utan allt som innefattar ett stall.
Så jag säger Tack till Sofia som har haft tålamod till sin syster i två dagar.
Du är så grym och jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0