2012-08-02

Älskar när man vaknar pigg innan larmet hinner att ringa, det är lycka på morgonkvisten det.
Idag är både jag och skruttan pigga, speciellt hon kan jag lova. Känns som morgongympa i magen,helt underbart!
Två dagar kvar att jobba, skall jag vara ärlig så känns det både bra och dåligt. Skall bli skönt att vara ledig, kunna sova ut och bara göra det man vill just den dagen, men ändå tråkigt att inte gå till jobbet när alla andra ändå jobbar.
Men jag lär hålla mig sysselsatt, har en hel del grejer att göra och tiden lär ju springa förbi som vanligt.
 
Nu får jag ta tag i dagen, skall hinna äta lunch och göra iordning mig innan jag skall traska till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0