2012-07-11

Igår blev jag offeciellt gammal, jag gick över tjugo streck och klev in i den gammla världen med ett leende på läpparna.
Nog att jag blev gammal, men igår hade jag faktiskt världens bästa födelsedag någonsin.
Inte nog med att jag har världens finaste familj, pojkvän och vänner som grattat och uppvaktat mig ♥
Fick även ett telefonsamtal igår som egentligen ändrade allt, så i början av September går flyttlasset till vårat hus som vi fick veta att vi fick igår. Kunde inte somna lyckligare igår!
Lycka är verkligen en känsla som är helt oslagbara, som är helt underbart fantastisk.
Så som sagt, igår va tidernas bästa födelsedag trots att jag blev gammal!
 
Hela helgen har spenderats i Marstrand och egentligen är vi bara hemma och vänder och svirrar om en sväng innan vi skall in till Göteborg där vi skall fira lillasyter med fem kamp på liseberg och middag ihop med fina familjen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0