2012-07-31

Imorgon är det första Augusti, vart sjutton tar tiden vägen?
Kvällen har i alla fall sprungit bort till att sitta inne på varenda mammablogg som finns skulle jag tro, kollat vagnar och bebiskläder. Jag blir helt fast, det är som en drog. Jag kan verkligen inte sluta.
Och mitt uppe i allt detta funderar verkligen om jag skall ta och börja blogga på någon annan sida, där jag har lite mer koppling till ämnen som jag snart vill skriva om. Min lilla bebis såklart! Inte för att jag tror att sidan jag bloggar på gör det hela mycket bättre, är dock för min egna del jag gör det. Men jag har ju som sagt en liten stund på mig att bestämma mig om den saken. Nu skall jag i alla fall krypa ner bredvid min prins och kolla på en film ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0